Informacions generals d’inici de curs

HORARI GENERAL. CURS 2021-2022

– Setembre, juny i divendres de tot el curs: de 9 a 14h des del primer dia.
– Resta del curs, de dilluns a dijous:

Matí: de 9 a 12:30h

Tarda: de 14:30 a 16h
– Els alumnes de 4t d’educació infantil (3 anys) tendran un període d’adaptació durant la primera setmana de curs del mes de setembre (se concretarà a la reunió de principi de curs).

SERVEI DE MENJADOR I ESCOLA MATINERA
Comencen el mateix dia d’inici de les classes. La inscripció d’aquests serveis es va fer al juny, si hi ha canvis heu de confirmar per correu electrònic o telefonar a secretaria abans de les 12h del dia anterior a l’inici de les classes. S’han d’entregar els fulls d’inscripció a secretaria, abans de l’inici d’utilització d’aquests serveis.

Horari del servei de menjador:

– Setembre, juny i divendres de tot el curs: de 14 a 16h.
– Resta del curs: de 12:30 a 14:30h. Horari del serveis d’escola matinera: Tot el curs: de 7:30 a 9h.

REUNIONS DE FAMÍLIES DE PRINCIPI DE CURS
La reunió per als pares i mares dels alumnes d’Educació Infantil serà 8, a les 18h (19h anys)

Les reunions pels alumnes de primària seran durant la primera setmana d’octubre.

DIA DE VISITA DE PARES

El dia de vista de pares durant aquest curs serà el dijous de les 12:30 a les 13:30h. És important posar-se d’acord amb el mestre per a les entrevistes.

SOL·LICITUD D’AJUDES D’EDUCACIÓ ESPECIAL (NESE)
S’han d’entregar al centre abans de dia 29 de setembre

ASSEMBLEA DE L’APIMA

L’APIMA convocarà l’assemblea anual

CALENDARI ESCOLAR

El curs escolar començarà les activitats lectives el dia 10 de setembre i acabarà el dia 23 de juny.

Les vacances de Nadal seran del dia 23 desembre fins dia 7 de gener (ambdós inclosos).
Les vacances de Pasqua seran del dia 14 d’abril fins dia 22 d’abril (ambdós inclosos).

El darrer dia abans de les vacances hi haurà jornada continuada.
Seran dies festius:

12 d’octubre (festa nacional)
1 de novembre (festa de Tots Sants )
6 de desembre (festa de la Constitució)
8 de desembre (festa de la Immaculada )
1 de març (festa de les Illes Balears)
1 de maig (festa del treball)

També seran dies no lectius: 11 d’octubre

7 de desembre 17 de gener 16 de maig

MATERIAL ESCOLAR i AGENDA

S’entregarà a l’inici de les classes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *