Informació i inscripcions

Estimada família,

Som una associació sense ànim de lucre formada per pares i mares del CEIP Son Juny de Sant Joan que treballam, voluntàriament, per la millora de l’escola i de l’educació dels nostres fills i filles. També participam activament en les festes i celebracions de l’escola, ja sigui organitzant-les i/o amb aportacions econòmiques. En definitiva, representam a totes les famílies associades davant l’escola, el Consell Escolar i l’Administració.

Vols col·laborar amb nosaltres? T’explicam com ho pots fer:

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

Família sòcia

Amb la teva aportació de 25€ anuals podràs fer realitat molts projectes per l’escola! A més, les famílies sòcies participen a les assemblees i a les votacions i gaudeixen de descomptes.

Família delegada

Com a família delegada, ets la intermediària entre l’escola i les famílies del grup-classe en el grup de Whatsapp.

Família voluntària

Sempre hi ha coses a fer! Si vols, et pots apuntar per ajudar puntualment segons la teva disponibilitat

Quins drets i deures tenim les famílies associades?

DRETS DEURES

Tenim veu i vot en les assemblees generals

Complir els acords adoptats

Podem triar i ser triats membres de la junta directiva

Satisfer puntualment les quotes econòmiques fixades

Podem exposar a la junta directiva les queixes i suggeriments que trobem oportú

Col·laborar per la millora de l’associació

Podem sol·licitar i rebre informació sobre la marxa de l’associació, així com de les seves activitats

Assistir a les assemblees generals

Conèixer els estatuts de l’associació, així com els acords establerts pels òrgans de govern

En aquest enllaç teniu la memòria del curs 20-21.

Més informació a les xarxes socials: