Mostra totes les entrades de Josep Roig Bauzà

ELS LLIBRES S’ENTREGARAN EL DIVENDRES DIA 12 DE SETEMBRE

FONS DE LLIBRES. ELS LLIBRES S’ENTREGARAN A L’INICI DE LES CLASSES

Per a una millor organització de l’inici de curs, els llibres escolars s’entregaran als alumnes a l’inici de les classes, a partir del dia 12 de setembre. En el cas dels primers cursos, els llibres es guarden a l’aula. Si els pares volen conèixer aquests materials, ho podran fer anant a l’aula a partir d’aquesta data.

El grup d’esplai de Sant Joan amb els docents

20130927_101813El grup d’esplai de Sant Joan també ha volgut manifestar el seu suport als mestres del CEIP Son Juny en aquesta lluita per millorar la qualitat de l’educació i de l’escola pública.

En les activitats que han duit a terme han recaptat 142 euros que han entregat per a la caixa de resistència de l’assemblea de docents de la nostra escola. Les monitores del grup ens han entregat una carta, molt emotiva,  on ens donen les gràcies per l’esforç econòmic que realitzen els mestres a favor de l’educació.

Els pares donen suport a la vaga de docents

20130927_133629 Durant aquests darrers dies l’AMIPA ha organitzat diverses activitats de suport a la vaga de docents, entre les quals destacam el sopar solidari realitzat a la plaça de la Constitució el dijous dia 26 de setembre amb la finalitat de recaptar ajuts econòmics per a la caixa de resitència. Els dies 26 i 27 l’associació ha promogut la campanya “aules buides”, com a forma d’expressió del rebuig a la situació actual d’inflexibilitat per part de l’Administració i per rellevar els mestres en aquesta lluita.20130926_201955

El percentatge d’assistència d’alumnat en aquests dos dies ha estat molt baix: dijous dia 26: 13% i divendres dia 27: 6%