Mostra totes les entrades de Xavier

Formació al CEIP SON JUNY

Dissabte, 18 de novembre, hem participat en una jornada de formació amb docents d’altres escoles. Hem parlat d’espais,de neurociència, d’aprenentatge natural… tot per millorar l’aprenentatge i la formació integral dels nostres alumnes.

Formació Montessori

El claustre del CEIP Son Juny ha fet un curs de formació en metodologia Montessori impartit per Laura Frau. Hem pogut aprendre la importància de la fase sensorial, de l’acompanyent de l’adult, de la manipulació abans de l’abstracció, de l’organització del material… Ara l’hem d’adaptar i incorporar a la nostra pràctica.

Benerars solidaris

Com ja és habitual, el nostre Centre organitza els berenars solidaris per col·laborar amb el centre escolar Profesor Manuel de Jesús Llanes
Gutiérrez de la comunidad de San Andrés del municipi de Telpaneca de Nicaragua. Aquí podeu veure les imatges del taller de coques que cada any compta amb la col·laboració de na Magdalena Bibiloni i les padrines de Son Juny.