Bibliopati a Son Juny

Aquesta setmana a Son Juny és especial ja que al temps de pati hi ha BIBLIOPATI en motiu de Sant Jordi. Aquest acte és una iniciativa dels alumnes de 4t i 6è. Per començar a organitzar aquesta iniciativa vàrem decorar una taula on a sobre hi vàrem posar dues capses plenes de llibres que abans havíem recollit classe per classe.

Durant tota aquesta setmana podem gaudir d’un petit tast de llibres on hi podem trobar llibres de tot tipus. També hi ha un petit espai dedicat a la poesia. El primer dia d’aquesta iniciativa ha estat molt exitós, hem donat en préstec un total de 28 llibres, esperam que tots els altres dies que venen siguin iguals o millors.

A continuació podeu llegir unes quantes opinions dels alumnes sobre aquesta iniciativa:

“M’ha agradat molt i m’ha  parescut interessant”.

Catalina, 5è

“Està bé tenir un espai on poder llegir, he llegit un parell de llibres de la col·lecció de les dones”.

Magdalena, 5è

“M’ha agradat llegir en Peter Pan al pati”

Noura, 2n

“És molt bona idea perquè si no els patis són molt avorrits, he llegit “Inventores i els seus invents”.

Caterina, 5è

“M’ha agradat que na Soraya em llegís “El conte de l’aigua”

Emilia, 1r

“He llegit un còmic que es titula “Hilo” i m’ha agradat molt”.

Miquel, 6è

“M’ha agradat molt veure una nina més petita gaudint de la lectura que jo llegia. També m’ha agradat veure que li interessava”

Soraya, 6è

M’ha agradat que na Noura m’ajudés a llegir”.

Kaouthar, 2n

I també hem demanat opinió als mestres:

“Trob que és una bona iniciativa per motivar els alumnes a gaudir de la lectura. L’ambient que s’ha creat al pati ha estat molt emotiu”.

Bàrbara, tutora de 6è A

“M’ha parescut una bona experiència, ha tengut acollida per la quantitat de gent que hi ha anat, l’alumnat de 6è ha mostrat bona predisposició, juntament amb els alumnes de 4t per organitzar el bibliopati i l’ambient convida a visitar l’espai”.

Cati, tutora de 6è B

“Trob que aquesta iniciativa ha de durar tot l’any”

Lluïsa, tutora de 4t B

“Era una idea que feia estona que en xerràvem i enguany l’hem poguda dur a terme, ja que no hi ha les restriccions de la Covid. M’ha agradat molt veure els alumnes engrescats”.

Francisca, directora

Article redactat pels alumnes de sisè.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *