Inici de curs 21/22

ENTRADES I SORTIDES: Les entrades i sortides seran com el curs passat, el policia tutor estarà a l’inici de la pujada cap a l’escola per evitar que pugin els cotxes. Els infants esperaran al carrer fins que s’obrin les barreres.

NORMATIVA COVID:
Apèndix 3: Consentiment informat per a la realització del test PDIA durant el curs escolar.
Apèndix 4: Declaració responsable sobre el compromís de seguir les normes establertes en els protocols i a mantenir el centre informat. (no du els infants si tenen símptomes).

A l’escola no es faran cap tipus de proves, si hi ha positius i s’han de fer proves als alumnes considerats contactes directes, se’ls informarà perquè les famílies realitzin les proves pertinents, sempre que hagin signat el consentiment.

Les famílies no poden entrar al centre educatiu, a no ser que estiguin convocades a una reunió. Mentre duri el procés d’adaptació dels alumnes de 3 anys es permet l’entrada d’un familiar, sempre que compleixi les normes de distància i seguretat establertes, sempre duent mascareta ben posada.

EDUCACIÓ INFANTIL
Els alumnes d’Educació Infantil formaran part de grups estables de convivència durant la jornada escolar, NO faran ús de mascareta i podran actuar entre el grup estable de convivència.

L’entrada al centre serà:
Alumnes de 5 anys, a les 9h
Alumnes de 4 anys, a les 9:05h
Alumnes de 3 anys, a les 9:15h

ENTRADES I SORTIDES
Seran per les barreres d’infantil.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Els alumnes d’Educació Primària formaran part de grups estables de convivència, hauran de dur mascareta tot el temps i podran interactuar entre ells. Hauran de mantenir la distància de 1,5 m entre altres grups estables de convivència.
L’horari lectiu del mes de setembre serà de les 9h a les 14h.

ENTRADES
A les 9h, tots els alumnes de primària
1r: entrada per la barrera marró i el seu espai d’acollida serà al pati gran a la zona de devora l’hort.
2n: entrada a la pista de tennis. 2n A, a la part del carrer. 2n B a la part del pinar
3r: entrada per la barrera marró, i l’espai serà la zona de jocs motrius, (zona central del pati)
4t: entrada per la barrera marró. 4t A, a la part de la cuina, 4t B a devora l’arener.
5è: entrada per la barrera blanca, l’espai d’acollida serà a la zona esquerra del pati.
6è. entrada per la barrera blanca: 6è A a la zona dreta del pati, 6è B a la zona d’accés a infantil.

SORTIDES
Els alumnes de 5è i 6è sortiran per la barrera blanca.
Els alumnes de 1r, 2n 3r i 4t sortiran per la barrera marró.

SERVEIS ESCOLARS
Comencen el divendres dia 10 de setembre.
Escola matinera: de les 7:30 a les 9h
Menjador: de les 14h a 16h

REUNIONS DE FAMÍLIES
Les reunions de tutoria dels alumnes d’infantil es realitzaran els dia 8 de setembre.
Les reunions de tutoria dels alumnes de primària es realitzaran la primera setmana d’octubre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *